Dlaczego założyłam bloga...

nie potrafię zawrzeć uzasadnienia w jednym zdaniu...


1.

Ostatnie 2 lata były dla mnie walką z samą sobą i swoimi słabościami! Jestem osobą, która: nie lubi robić czegoś wbrew sobie, ma swoje priorytety oraz najzwyczajniej w świecie ma marzenia! To właśnie te 3 "rzeczy" pomogły mi w walce z anoreksją-bulimiczną! 6 lat choroby "dały mi w kość"! Na własne życzenie czy też nieświadomie? Mówi się, że każdy jest inny i tak też jest więc niech każdy odpowie na to pytanie indywidualnie...ale... (jak zawsze jest "ale"), jednak jeżeli wypowiadamy się to też wypadałoby coś na dany temat  wiedzieć! Bingo! To właśnie główny powód, dla którego chciałam od roku założyć bloga, a mianowicie: aby anoreksja była coraz mniej postrzegana jako "kaprys"! Tolerancja i brak oceniania! "Patrzysz, ale czy widzisz? Słuchasz, ale czy słyszysz?"


Komentarze